Förskräcklig okunnighet!

-
Denna kommentar bevisar stort tecken på okunnighet! För det första så är Gud inte död eftersom han är en Gud, alltså är han odödlig! Vilken förskräcklig okunnighet, det är ju allmänbildning för sjutton gubbar! För det andra så skulle Gud aldrig svika sitt folk, även om han dog. Han kommer alltid att finnas hos sina troende. Därför ser jag ingen mening med att gå vidare, eftersom han fortfarande alltid kommer finnas i våra hjärtan så länge vi tror och ber.
Hoppas detta har lärt dig något unge Emmie. Må Gud vara med dig, även fast din tro är svag.

Kommentarer
Postat av: juliciouz

åh vilken onödig kommentar tjejen skickade.. jag kan säga att jag tror inte på Gud. jag tror heller inte på Jesus och sådant prat. men det är så himla onödigt att ''kolla konstigt'' på dom som har sin tro. ALLA har en tro, men det måste inte betyda att det handlar om Gud eller ha nåt alls med en religion och göra. t.ex jag som inte tror på gud har ändå något jag tror på och jag tror (snarare hoppas) på människan.. det är vi som bestämmer vad som händer här på jorden. sen att man ber och vill ha nån form av ''vägledning'' av Gud är en helt annan sak. alla behöver det och vem man vänder sig till är helt upp till en själv :)

2011-03-04 @ 20:51:46
URL: http://juliahillgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0