Oroväckande saknad av kläder!

Jag känner mig tvungen att meddela att denna bild är riktigt oroväckande. På detta fotografi så ser ni en av mina medbloggerskor Desiree Nilsson som verkar sakna kläder.
Många av er känner säkert precis som jag medlidande för denna unga mö. Hon måste ha stora ekonomiska problem eftersom hon uppenbarligen inte har råd att köpa några plagg. Jag tänker be för denna flicka ikväll under min privata andakt och jag föreslår att ni gör detsamma.
Må Gud vara med Desiree Nilsson och skänka henne kläder!
PS (påtänkt senare). Denna ekonomiska kris verkar vara större än vad jag först trodde! Desiree har inte ens råd med att köpa riktig mat utan måste äta bitar av simpelt plast för att inte dö av en miserabel svalt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHAHAhhahahahahahhaha jag älskar Karl :'D

2011-02-17 @ 21:22:18
Postat av: Anonym

HAHAHAHAHAHAHAHHAAHHAHAHA du är skön i huvet människa

2011-02-17 @ 21:41:24
Postat av: Kimmey :)

sv: jomen visst!

2011-02-18 @ 14:14:47
URL: http://bimbolie.blogg.se/
Postat av: Viktor

DEN KVINNAN HAR JAG BARN MED. VA FAN GÖR HON HÄR!!!!

2011-02-21 @ 19:58:16
URL: http://sandbergv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0