Svar på era kommentarer!

Postat av: Anja

Väkommen till bloggvärlden Kalle! :D

2011-02-07 @ 16:51:04 
URL: http://anjas.blogg.se/
Postat av: beritt

vilken trevlig ung man du verkar vara! jag har också Jesus som idol han gjorde så mycket för mänskligheten och sniglarna:) jag gillar sniglar som är blåa men det fins inte så många blåa sniglar men må gud vare med både dig och dem:) <3

du får had det bra unge man och jag ser fram emot att läsa din blogg!

2011-02-08 @ 11:29:11
Anja: Tack så mycket! Men kalla mig inte för Kalle(!!!!!!) Namnet "Kalle" påminner mig om Kalle Anka och en sådan hemsk varelse vill jag inte bli påmind om!
.
Beritt: Jag är faktiskt en riktigt trevlig ung man, om jag får säga det själv. Jesus är otrolig och jag är inte förvånad över att han även lyckats inspirera dig. Vad gäller sniglarna så vet jag inte om jag kan hålla med dig riktigt... Men Gud sade att man skall älska alla varelser så jag antar att dem också har en viktig uppgift här på jorden.

Kommentarer
Postat av: emilia

Hej !

Varför tycker du inte om kalle anka ? :O

han är ingen våldsam varelse ... han är ju rolig ? :)

2011-03-08 @ 17:23:18
URL: http://eeemiliaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0