Välkomna till min blogg

Kära läsare, vad roligt att ni tittar in! Jag är riktigt exalterad över hur det blir att komma in i den så kallade "bloggvärlden". Jag hoppas att ni känner er intresserade av att läsa om mig och mitt liv. Jag förväntar mig inte att bli en riktig storbloggare men vi får väl se hur detta går. Nu tänkte jag presentera mig lite snabbt:
Namn: Karl (men ni får kalla mig guds barn om ni vill)
Religion: Kristendomen ♥
Ålder: 16 vårar
Fritidsaktiviteter: Jag utövade tidigare basket under en tid men upplevde att sporten var alldeles för våldsam för min smak.
Ursprung: Svensk med mormor från Sovjetunionen. Jag skulle gärna vilja besöka hennes land någon gång!
Favoriter
Mat: Spagetti utan någon sås tack
Präst: Kjell Hansson i Lund, underbar predikan!
Favokapitel i Bibeln♥: Johannesevangeliet 1:2
Dryck: Blåbärssaft
Film: Mean girls
Bok: Gamla testamentet♥
Färg: Himmelsblå, eftersom det påminner mig om herren där uppe.
Affär: Carlings, tycker de har stiliga karaktärsfulla plagg.
Förebild: Jesus (och Marilyn Monroe...) jag tycker att båda har genomgått mycket i sina liv.
MÅ GUD VARA MED ER ALLA!

Kommentarer
Postat av: Anja

Väkommen till bloggvärlden Kalle! :D

2011-02-07 @ 16:51:04
URL: http://anjas.blogg.se/
Postat av: beritt

vilken trevlig ung man du verkar vara! jag har också Jesus som idol han gjorde så mycket för mänskligheten och sniglarna:) jag gillar sniglar som är blåa men det fins inte så många blåa sniglar men må gud vare med både dig och dem:) <3



du får had det bra unge man och jag ser fram emot att läsa din blogg!

2011-02-08 @ 11:29:11
Postat av: bajsungen

underbar blogg! jag utövar själv kristendomen! Jag tycker det borde finnas fler bloggar om kristendomen, fler kristna bloggar.

Jag önskar dig lycka till, av hela mitt hjärta, må Gud, Guds son och den heliga anden va med dig!

2011-02-08 @ 11:51:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0