Tävling!

Jag satt och funderade på vad jag skulle hitta på för att göra min blogg lite roligare. Så kom jag på det! Varför inte ha en skojsig liten tävling?
Eftersom jag ännu inte lagt ut något fotografi på mig själv ännu, så finns det säkert många där ute som undrar hur jag ser ut. Därför tänkte jag att ni skulle få rita (för hand, eller i paint eller något annat ritprogram på datorn) en bild av hur ni tror att jag ser ut!

Jag kommer att lägga ut alla bilder här på bloggen samt länkar till era bloggar. Så skicka erat bidrag(+ en länk till eran blogg, om ni har någon) till min mail: [email protected] senast den 20 juli.
Den bild som är allra mest likt mig vinner!

Tyvärr så vet jag inte om jag kommer kunna skaffa fram ett pris till er förutom en länk till eran blogg. Men man skall aldrig säga aldrig (Never say never ♥) Vi får väl se om det dyker upp något trevligt pris!


Kommentarer
Postat av: amo alfred^^

ville bara fråga om vi kunde bli vänner igen när jag såg bilden

IM IN

visste du att jg e ganska bra på att rita? :)

jag har handgjorda jesusbilder hemma och min bibel har omslag designat och ritat av mig! (vill inte skryta, men så e dt)!

hare bäst^^

2011-07-07 @ 03:33:51
URL: http://amoalfreds.blogg.se/
Postat av: Maj - en bra träningsblogg

Kul idé om tävlingen, men tyvärr är jag en tråkmåns! :/ hoppas du har haft en bra helg

2011-07-10 @ 09:18:40
URL: http://majjohansson.blogg.se/
Postat av: Kajsa Nihlen

Hejsan sötan!



En liten fågel viskade i mitt öra att du var sugen på en ONEPIECE.

Jag lottar ut det NYA MODET utav onepice på min blogg.



Kram<3

2011-08-14 @ 12:25:24
URL: http://kajsanihlen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0