Lär känna mig bättre

MINA TRE FAVORITFÄRGER:

färg 1: himmelsblå
färg 2: senapsgul
färg 3: gul


I ÅR HAR DU:
Lärt känna en ny vän: Ja
Fått ditt hjärta krossat: Nej
Träffat någon som förändrat ditt liv: Ja, Mia ♥
Fått reda på att någon har pratat om dig: Ja en viss bloggare snackar strunt om mig hela tiden. Men detta är sista gången då jag talar om eller med honom, någonsin! Jag är så trött på hans snack att jag gick och talade med prästen som rådgav mig att helt och hållet ignorera honom. Prästen lovade även att be för honom så att hans mentala handikapp blir bättre.
Kysst en kompis: Nej, dock har vänner försökt stjäla kyssar från mig!


BLANDAT:
Vill du ändra ditt namn: Nej, Karl är ett finfint namn!
Vad gjorde du under din förra födelsedag: Jag firade med familjen.
Vilken tid vaknade du idag: Klockan sju för att hinna i tid till kyrkan.
Vad gjorde du igår runt midnatt: Sov en ljuvlig sömn.
Någonting som du längtar till: Nästa gudstjänst!
Senaste gången du träffade din pappa: Imorse
En sak du skulle vilja ändra om ditt liv: Jag skulle vilja vara mera med Mia, vara en bättre kristen och blogga mera.
Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens: Min gudfar heter Jens! :)
Vad gör dig irriterad just nu: Inget, jag är i sinnesro!
Vad gillar du gällande dig själv: Att jag är skojsig och har självdistans och att jag är Guds skapelse.


DIN FÖRSTA:
Operation: Jag skadade knäet när jag var sju och var tvungen att operera det, men oroa er inte idag är mitt knä helt och hållet återställt.
Piercing: Usch, varför skulle jag hava det?!
Tatuering: Inga såklart!
Bästa vän: Mia och min kusin Emil.
Sport: Konstsim
Husdjur: Bläckfisk
Vaccination du minns: Mot svininfluensan.
Förälskelse: Har icke varit förälskad tidigare, men var dock försjust i min förskolefröken.

Alkohol du drack: Vin (i kyrkan)


VAD ÄR BÄST MED MOTSATTA KÖNET?
Läppar eller ögon: Läppar
Kramar eller pussar: Tycker om båda.
Kortare eller längre: Kortare
Romantisk eller spontan: Romantisk
Tatueringar eller piercingar: Inga av dem fy helleflundrans!


Lista lånad från Paulina.


Kommentarer
Postat av: Amanda Rosende - Mode Make Up & Foto

sv: tack! :) ja det har jag

2011-06-20 @ 17:42:31
URL: http://amandarosende.blogg.se/
Postat av: Josefine

<3

2011-06-21 @ 01:25:43
URL: http://lovelyone.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0