Midsommarblomster

Åh vad jag älskar midsommarafton! Alla vackra blommor, att dansa runt midsommarstången och sjunga "små grodorna". Det finns så många vackra ting att älska med midsommar. Något som jag tycker alldeles ruskigt mycket om är sillen. Denna underbara fisk är en av mina favoriter när det gäller föda.

Denna midsommar skall jag spendera med min käresta Mia Rompanen. Vi skall plocka blommor, dansa runt midsommarstången, leka trevliga lekar och äta massvis med sill och äppelmos (vilket är den bästa blandningen någonsin! Ni borde absolut prova!)

Vad skall ni, kära läsare, göra under midsommarhelgen?


Kommentarer
Postat av: Hjärtgurd

Hej Karl.

Jag har läst din blogg under en länge tid och har en fråga. Vilken kyrka går du till? Och vet din präst om att du bloggar?

Jag tycker du är en jätte cool grabb. Skulle du inte kunna ha en läsarträff i kyrkan där vi läste stycken ur bibeln tillsammans och drack saft och åt bröd.

Vänliga hälsningar Hjärtgurd

2011-06-27 @ 00:14:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0