Morsning korsning!

Nu skall ni få höra om min alldeles förtjusande unga mö. Ni undrar säkerligen hur jag träffade denna jänta och det skall ni nu få veta.

En solig dag var jag ute på en promenad för att ta mitt dagliga glas körsbärssaft från Seven Eleven. I kassan stod den mest magnifikaste, underbaraste, mest bedårande unga flicka jag någonsin skådat. Hon hade långt mörkt hår och ståtliga kurvor. Vi inledde en konversation och hon visade sig vara en väldigt smart mö. Jag tog till mig mod och frågade efter hennes adress så att jag kunde posta henne ett brev. Sedan dess har vi varit oskiljaktiga.

Hon har ett sådant vackert namn, min mö. Mia Rompanen♥ Hon är finsk. Jag har ännu ej talat om för henne att jag är en bloggare.

Jag hoppas ni är nöjda med denna information, kära läsare. Om det är något ni undrar om Mia Rompanen så får ni gärna ställa frågor. Nu skall jag genast gå till sängs för klockan har blivit allt på tok för mycket.


Kommentarer
Postat av: Hilda

Hur inledde ni er konversation? Alltså vad pratade ni om? Puss

2011-06-20 @ 01:00:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0