Svar på tal

Denna kommentar skrevs på en annan kristen blogg:
Karl svarar: Självklart är jag på riktigt! Det är riktigt ruskigt att vissa av er kan tro annat. Vad skulle jag annars vara, på låssas? Ha ha. Jag är äkta, men jag kan ändå ha medkänsla med era tvivel då jag icke har lagt upp några bilder på mig. Skall försöka ändra på detta.

Tack att du kallar min blogg för underhållande :D Det glädjer min själ när ni tycker att jag är skojsig, ett gott skratt förlänger ju livet ♥

NU HAR JAG BESTÄMT MIG FÖR ATT BÖRJA BLOGGA IGEN :D ÅH PARTYPATROSSER, så skoj!

Personligen har jag självdistans. Det är synd att andra tar sig själva på för stort allvar och som denna kommentar så ungdomligt uttrycker det: Inte kan "chilla" litet.

Vem är annagina? :)
fin bild♥
Jag skall berätta allt om min mö i nästa inlägg ♥ Kan anslöja en sak: Hon är faktiskt finsk!

Kommentarer
Postat av: amo alfred^^

vet du inte vem anagina e?!

de e typ bara e tjej/kvinna som under åren 2009 o 2010 va kändast i sverige och gjorde grymma vids på youtube för att ändra på samhällets syn på muslimer genom grym humor

jag diggade henne under sin kariär och hon har en show nu!

dt e anagina!

hon heter gina och anledningen till att hon kallade sig ana e samma anledning till att jg kallade mig amo, de e en titel bara folk från mellanöstern som kan arabiska kan förstå!

men att du e på låtsas märks lååånga vägar

du e en riktig människa, men karl häckner finns inte, dt e en påhittad "kristen" person du hittat på för att sprida idiotbilder på kristna!

moget att inte ta upp mitt svar till personen som heter . då!

2011-06-11 @ 17:53:44
URL: http://amoalfreds.blogg.se/
Postat av: sjöGurkaN^.^

asså jag håller med amo alfred!

du finns inte på riktigt! du är säkert inte ens kristen!! du driver bara med folk och har skit kul framför datorn där hemma!!!! det är bannemig inte roligt! hur man kan ta dig seriöst fattar jag itne och om jag nu har fel och du finns på riktigt så bort du sök hjälp NU!!!

omg! -.-'

2011-06-11 @ 17:55:26
Postat av: Karl

svar: OMG alfred är jag verkligen en människa? Det visste jag inte!



Tack för informetingen om vem annagina är.

2011-06-13 @ 00:45:41
URL: http://karldenkristne.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag tycker helt klart rakat på sidorna och längre i mitten. Inte tuppkam men ändå stylat.

2011-06-13 @ 10:51:52
URL: http://shopalicious.blogg.se/
Postat av: amo alfred^^

jg skrev att du e en riktig människa för du hade svarat på tjejens kommentar att du e riktig, och eftersom du antagligen inte förstår vad vi menar (det krävs mer än din hjärnkapacitet att förstå nåt sånt) så tillade jg att du antagligen e en människa och inte ett avskum (eller så e du både och, där e sannolikheten störst)

btw, ingen orsak ;)

2011-06-13 @ 23:19:44
URL: http://amoalfreds.blogg.se/
Postat av: m

Amen shit varför kan ni inte ta det lungt!? Söka hjälp? Går inte värre människor runt i samhället? vad spelar det för roll ifall han driver ibland eller inte kul är det iallafall!!:D

2011-06-18 @ 22:18:00
Postat av: Karl

sv: tack m!

2011-06-19 @ 23:30:53
URL: http://karldenkristne.blogg.se/
Postat av: ostochskinkmacka

hur gammal är du?

2011-09-25 @ 17:08:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0