Partyt spårade ur!

Det trevliga partyt var roligt men alldelles för galet. När jag kom dit stod jag i köket och samtalade med Emil och några trevliga vänner (jag berättade för dem att jag bloggar, HEJ!) och det var intressant. Men sen gick jag till vardagsrummet och där såg jag några som låg och dreglade ner varandra i soffan och några flickor som drack öl! Fast de var under arton!

Jag vet att ungar i Sverige gillar att festa men man måste ändå följa lagen så jag gick och sa till dem på skarpen! De skrattade åt mig så jag tog deras dricka och hällde ut den, då kallade de mig för fula ord. Jag var i chocktillstånd och gick till toaletten för att be. Där, ve och fasa, satt ett helt gäng ungdomar nakna (!!!) i badkaret. Jag blev förskräckt men de verkade inte bry sig så jag tog en bild till bloggen:
Jag cencurerade såklart den unga flickans byst.

När jag hade sett till att ingen förbrukade alkohol så gick jag hem. Min mamma blev inte glad för att jag var ute så sent så nu har jag utegångsförbud i tre dagar :(. Självklart med undantag för att gå till kyrkan!

Hur har mina kära läsares fredag varit?

Kommentarer
Postat av: Anonym

allt bra? =)

2011-02-19 @ 10:40:28
URL: http://oliviawalds.blogg.se/
Postat av: Emmie.

sv; Och vem är min medbloggerska?

2011-02-19 @ 10:42:34
URL: http://therockgirl.blogg.se/
Postat av: nickithepop

stackars dig karl :( hoppas du får en bättre dag idag istället!

2011-02-19 @ 19:08:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0