Något nytt om mig varje dag!

Dag 1 – En person jag vill träffa just nu.
Dag 2 – 10 fakta om mig.
Dag 3 – Bild på min bästa vän.
Dag 4 – Mina mål/drömmar/önskningar.
Dag 5 – Någonting jag vill ha mer än nåt annat just nu.
Dag 6 – En dålig vana jag önskar att jag inte hade.
Dag 7 – Vad jag skulle göra om jag fick 1 miljon.
Dag 8 – Typ av kvinnor jag faller för. 
Dag 9 – Min favoritårstid och varför. 
Dag 10 – En bild på vad jag hade på mig idag.
Dag 11 – Någonting jag oroar mig för.
Dag 12 – En bild på ett ställe jag vart på.
Dag 13 – Mitt drömbröllop.
Dag 14 – Den mest dramatiska händelsen i mitt liv.
Dag 15 – Någonting jag ångrar.
Dag 16 – Innehållet i min väska.
Dag 17 – En person jag vill byta liv med för en dag – och varför.
Dag 18 – Vad jag åt idag.
Dag 19 – En bild på det jag köpte senast.
Dag 20 – Min favorit film.
Dag 21 – Vad jag drömde i natt.
Dag 22 – Min reaktion när jag ser mig själv i spegeln.
Dag 23 – En låt som får mig att gråta.
Dag 24 – Mitt favoritprogram – och varför.
Dag 25 – Min favorithögtid

Sånna här listor har många andra bloggare gjort och jag tyckte att det skulle vara roande att göra en sådan jag också. Hoppas ni finner den intressant!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0