Dag 6 – En dålig vana jag önskar att jag inte hade

Jag har en dålig vana att vara litet närgången. När jag ser en fin bak vill jag så gärna beröra den. Jag vill bara känna lätt med handen på fyllnaden.

Det har hänt att en vacker mö (med en förtjusande fyllig bakdel) anmält mig för sexuella trackasserier. Som tur är fick jag henne att ta tillbaka sin anmälan genom att berätta för henne att Gud alltid förlåter. Tur att Gud fanns där vid min sida att skydda mig.

Slutsats: En dålig vana jag har är att ta på folks rumpor och jag skulle gärna sluta upp med detta. Men rumpor är så fina!

Oprah med sin fina bakdel tar på en tittares mage.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag dömer inte alls kristendomen efter dig. Men efter att läst hur du beter dig och hur din syn är på andra så börjar jag fundera. Du verkar vara en person som lätt skulle kunnde vara ett stopp för andra att tro på kristendomen. Du verkar inte vara en person som skulle kunna övertyga andra att följa din väg. Jag vet att du skämtar, att hela din blogg är ett skämt men hade jag vart du hade jag tänkt på vad jag slösar min tid på. Livet är för kort för att driva med andra. När du blir gammal och tittar tillbaka kommer du förmodligen vara besviken att du inte fick ut mer av ditt liv. Är du seriös med allt du skriver så hoppas jag att du inte kommer långt med det du gör. Punkt

2011-04-05 @ 14:11:14
URL: http://fronda.blogg.se/
Postat av: amo alfred^^

ja, alla har rätt tt kommentera min blogg, men som jag har skrivit i kommentarsrutan finns det krav:

inga taskiga eller kränkande kommentarer

btw så borde du va mer seriös i din blogg om du vill göra det här fungerande...du ska försök få folk att omvända sig, inte titta ner på kristna

du kan säga tjej/kvinna, inte mö, det känns inte bara lite 1839 ;)

lär ut kristendomen istället...ville br säga det

2011-04-05 @ 16:10:35
URL: http://amoalfreds.blogg.se/
Postat av: amo alfred^^

jag tror inte jag är gud och jag kan inte ändra allt på dig

jesus sade att om någon ger dig ett glas vatten ska du ta emot det, jg ger dig ett glas vatten, men du blir arg på mig då -.-

när jag ser att du gör fel rättar jag dig...det är inget fel med det, men du blir arg!!

så, det var allt jag hade att säga, hejdå :)

2011-04-05 @ 18:28:49
URL: http://amoalfreds.blogg.se/
Postat av: Josefine

amo // emo alfred vad e ditt problem?

2011-04-06 @ 11:45:32
URL: http://lovelyone.devote.se
Postat av: hhh

det är thomas mage hon tar på, världens första gravida kille!

2011-04-13 @ 22:41:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0