Nya människor i mitt grannskap!

Det har flyttat in en ny familj i mitt område. De flyttade in i förrigår. Igår kom de och hälsade på min familj i mitt hus och det verkar som om dem är trevliga människor. Familjen består av en som är två år yngre än mig (alltså skall hon fylla 15) och hennes moder och fader.
Jag berättade för mön, Ragnvor heter hon förresten, att jag var en flitig bloggare. Ragnvor tyckte att det var spännande och verkade väldigt intresserad, nästan lite för intresserad.
Välkomna till kvarteret kära grannar!

Kommentarer
Postat av: Ragnvor

ÅÅÅÅÅÅH TACK KARL :D Det känns så bra att bo i vårt kvarter nu, speciellt eftersom stora, starka du är där <3

2011-04-28 @ 12:11:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0