Skara sommarland

Hej läsare.
I förrigår åkte jag till Skara sommarland med min Mia Rompanen. Vi hade det ruskigt trevligt enda tills igår då vi hade åkt en vattenruschkana och låg där i vattnet och blev plötsligt påhoppade av en läsare. Vi sprang därifrån hand i hand men den galna människan sprang efter oss. Vi fick gå in i ett rum men hon ställde sig utanför och bankade så att en polis fick komma till vår undsättning. Riktigt obehagligt var det. Idag åkte vi hem och på vägen stannade vi vid en korvkiosk och åt en god korv med potatismos och äppeljuice. Usch för sån där McDonalds och Burger King, och allt vad det heter. Nu börjar det bli sent så nu ska jag gå och lägga mig och sova för i morgon ska jag ha bibelläsning med min vän från kyrkan.
Karl

Självklart tycker jag att det är hysteriskt roligt att min blogg har blivit så pass stor att folk känner igen mig när jag är ute. Men det blev lite läskigt den här gången eftersom denna läsare var spritt språngande galen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0