Visar min uppskattning till Amir

ÅH MILDA SPARRISAR! Jag är helt till mig just nu! Kan ni gissa vilken ung manlig bloggare jag såg idag? Ja eftersom ni naturligtvis redan åskådat denna bild så tror jag att ni förstår att det var Amir. När jag såg honom blev jag alldeles exalterad! Jag försökte att samla mod för att promenera fram till honom och fråga om en kram men blygheten övertog mig.
Amirs blogg är ytterst inspirerande och roande om ni frågar mig. Det var ett rent nöje att se honom eftersom han är en av mina personliga idoler.
Nu ska jag äta äppelmos och titta på gamla episoder av "Antikrundan". Lite lyx såhär mitt i veckan!
Var välsignade!

Kommentarer
Postat av: amo alfred^^

varför blev du ens bög?

man kan inte va bög och kristen på samma gång, antingen det ena eller det andra!

2011-03-10 @ 21:05:20
URL: http://amoalfreds.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahahahahha milda sparrisar hahhahaha

2011-03-10 @ 21:41:49
Postat av: amo alfred^^

oj vilken missuppfattning!!

jag sade att INGEN heterosexuell man utom jesus inte har tänt på kvinnor

att man tänder på kvinnor e normalt, jag skrev t o m i slutet av kommentaren "hoppas du inte misstolkar det här" eftersom min poäng inte var att du ska gå och bli bög!

vet du att du behöver en kurs i läsförståelse?

det dtår i bibeln att de e en synd att va bög, de i sodom och gomorra var homosexuella, men det står okså att gud älskar ALLT han skapat, inkls. syndare

en kristen ska inte va bög eller lesbian eftersom det står i bibeln att man itne får!

har det fallit i dig att kanske läsa en rad eller två i bibeln? verkar inte som det!

2011-03-10 @ 23:33:26
URL: http://amoalfreds.blogg.se/
Postat av: amo alfred^^

man FÅR vara kristen och vara gay, men då är man ingen kristen!

2011-03-10 @ 23:34:52
URL: http://amoalfreds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0