Dag 11 – Någonting jag oroar mig för

1. Att ateister tar över världen och utrotar all religion (NEJJJJJJJJJJJJJ!!!!)

2. Att Usama bin Ladins spöke skall hämsöka mig medan jag sover.

3. Att någon blandar i droger i mitt dagliga glas körsbärssaft och jag blir beroende av dom. Jag vill icke bli en narkoman.

4. Att ingen mö vill gifta sig med mig när jag blir stor.

5. Att Emo Alfred lägger ner sin blogg.

6. Att maneter ska utveckla ben och kunna komma upp på land och ta över världen.

7. Att Sovjetunionen splittras. Stackars mormor!

8. Att våra bästa år slutar sändas på teve.

9. Att mina läsare slutar tycka om mig.

10. Att piké börjar anses som oanständig klädsel eftersom det visar upp överkroppens former för mycket. (Jag gillar att bära piké)



Åh nej! Den anfaller!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Frida, dotter av Eva

Dina läsare kommer aldrig sluta tycka om dig, iallafall inte jag :-) Ha en bra dag Karl!

2011-05-04 @ 09:52:25
Postat av: Anonym

du är söt du!:)

2011-05-10 @ 16:02:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0