Förlåt!

KÄRA VÄLSIGNADE LÄSARE!

Förlåt x 1000 att jag icke har uppdaterat! Sanningen är att.. jag har träffat en mö. Jag skall inte säga så mycket mer ännu, men jag tror verkligen att vi är menade för varandra. Det måste vara Guds vilja. Därför har jag varit upptagen, med henne♥.

Ps. Nej, självklart är det icke Ragnvor jag talar om!

Ps.2. Jag är självklart fortfarande oskuld och okysst.... okej lite småpussar kanske vi har utbytt.

Ps.3. Jag ogillar emoalfred, han har varit så dryg mot mig under hela min bloggtid och fått mig att må dåligt. Men nu har jag insett att det är personerna som älskar mig som räknas, inte de som hatar mig. Men att inte kunna förlåta är en synd så därför är detta ett medelande till dig Alfred:
Jag förlåter dig!




Kommentarer
Postat av: amo alfred^^

vem har sagt att jag hatar dig?

jag hatar ingen, jag hatar onda gärningar!

jag har aldrig bett om din förlåtelse och även om jag gjort fel så har du gjort värre

är det nån som ska förlåta den andra så ere jag som ska förlåta dig, men tack ändå!

t o m i ett inlägg där du vill ge förlåtelse och så driver du med mig, när man ger en förlåtelse eller vill prata allvar osv så e man ALLVARLIG

först när jag läste den här bloggj*veln trodde jag den va vettig, inte minst pga namnet, jag hade hoppats å en blogg som kunde stödja mig och hjälpa mig med jobbet att omvända människor, men du började driva med mig och jag förlorade all respekt för dig!

jag har sagt detta förr och jag säger det igen, som du vill att andra ska va mot dig ska du va mot dem

lev som om du kommer dö om några minuter, och inte som om du har lång tid på dig att bättra dig, jag säger inte att jag e perfekt, men att försöka har aldrig skadat! jag vill tillägga att jag inte dömer dig! jag vill hjälpa dig snarare och nu kommer du slänga en kommentar om att jag ska låta dig göra hur du vill men kom ihåg vad min blogg handlar om: att sprida det rätta budskapet!

hejdå, guds frid!

2011-05-23 @ 00:58:40
URL: http://amoalfreds.blogg.se/
Postat av: amo alfred^^

förresten; jag "visste inte" att du inte gillar att bli kallad kalle och med citattecken runt "kristne"

fattar du hur dum du lät kalle?

ska jg citera dig för att du ska veta vad jag pratar om?

såhär skrev du i en kommentar då det också va bråk mellan oss: "jag visste inte att du inte heter emoalfred" nähä

på den tiden avslutade jjag alla mina inlägg och alla mina kommentarer med //amo alfred^^

mitt namn några pixlar upp visar klar och tydligt namnet amo alfred och du vet att jag e långt ifrån emosar och har aldrig ens blivit jämförd med dem! ändå kommer du och svarar på en sjyst kommentar från mig med: jag kan inte va seriös när jag ser dig..blabla...jag ska onna åt en bild på din kropp...blabla...emo alfred...blabla...jag uppväckte dina känslor..osv

du kallade mig indirekt för bög och kallade mig direkt för emo (vilket e samma sak, mitt skämt om äckliga emosar va förut att man blev emo när homosexualitet inte va tillräckligt bögigt för dem)

du har ingen att skylla mer än dig själv att du får dryga kommentarer, ja e kaxig när jag blir irriterad, lär dig av det! behöver jag notera att ja e syrian på köpet eller?

de e såna som du som får kristna att bli ateister, oh du vet att hur man än vrider och vänder på aeister har de alltid röven i ansiktet, och du orsakar nästan att normala, rena människor gåroch blir ateister

folk börjar tro om oss att kristna e riktiga töntar utan liv, dt jag försöker motverka med min blogg och nästan lyckats med en tjej som håller på att bli kristen nu tack vare mig!

en blogg ska följa sin titel, heter bloggen typ teckningsbloggen ska den till 80% handla om teckningg och resten kan bloggaren ta friheten själv, d e namnet som beskriver bloggen

varken min eller din blogg skriver efter namnet, din heter karl den kristne (och borde handla om kristendomen) men du skriver bara en massa bullshit och min blogg heter amo alfred av en viss anledning, och bara en som blivit uppväxt i mellanöstern och e uppfostrad med deras traditioner vet vad det betyder, och jag har förklarat det i ett inlägg för lääänge sen! min blogg handlar ändå mycket om kristendomen och är till för det i första hand och sen om mitt sjuka liv när de e out of lixom!

hoppas du fattar vart jag vill komma

2011-05-27 @ 01:16:40
URL: http://amoalfreds.blogg.se/
Postat av: Sara

snälla skriv litte längre kommentarer...... är ju så sjukt intressanta....not!!!!!

2011-05-28 @ 12:15:03
Postat av: amo alfred^^

pratar jag ens med dig sara? nejuste, lägg dig inte i!

2011-05-28 @ 15:01:28
URL: http://amoalfreds.blogg.se/
Postat av: amo alfred^^

eftersom du säkert inte fattar detta sara så pratar jag klarare språk så dt inte blir för komplicerat för dig

HÅLL KÄFTEN IDIOT

2011-05-28 @ 15:03:04
URL: http://amoalfreds.blogg.se/
Postat av: Sara

men HAHAH växt upp

2011-05-31 @ 09:32:12
Postat av: Karl

Fy satan emoalfred, sluta genast upp att vara otrevlig mot min läsare Sara! Ack, om du nu finner min blogg så oseriös - varför tar du dig timme efter timme för att skriva lååååånga kommentarer som är så långa och trista att jag får ont i anus av att läsa dem?

2011-06-01 @ 13:44:11
URL: http://karldenkristne.blogg.se/
Postat av: amo alfred^^

ojdå, kalle har lärt sig hårda ord, både på min blogg och på sin egen! stackaren tror han e rolig också, rent av sorgligt fall!

ska jag ta åt mig? a fast ne ;)

2011-06-01 @ 14:43:04
URL: http://amoalfreds.blogg.se/
Postat av: amo alfred^^

men oj, nu skrattade jag väl ihjäl mig -.-

du e ingenting, du e en sån person som blev skapt utan anledning! att våra bloggar ens möttes var en prövning av djävulen!

KARL HÄCKNER=(21+(41))+(1+(41))+(33+(41))+(22+(41))+(13+(41))+(44+(41))+(3+(41))+(21+(41))+(24+(41))+(10+(41))+(33+(41))=676

ta bort 10 pga mellanrummet mellan karl och häckner så får du 666

du e antikrist!!!!

förresten skrev du på min blogg att gud tycker du e rolig

gud tycker inte att folk som gör narr av hnm e roliga! det finns flera inlägg av dig där du gör narr av gud!

att jag måste godkänna just dina kommentarer får visst inte dig att känna dig ovälklommen på min blogg, så därför säger jag det: du e ovälkommen, stick till helvettet där du hör hemma!

det som menas e att bara dina kommentarer kräver att jag godkänner dem, de andra får kommentera vad de vill, jag värdesätter och ger mer respekt till de okristna än till dig, trodde aldrig det skulle behövas, skäms!!!!!!

2011-06-03 @ 00:25:35
URL: http://amoalfreds.blogg.se/
Postat av: amo alfred^^

det var inget hot, det var ett löfte

jags ade att ag har lust att slå dig, inte att jag skulle det!

lär dig ditt lands lag idiot!

2011-06-03 @ 13:23:49
URL: http://amoalfreds.blogg.se/
Postat av: amo alfred^^

däremot hotar du mig med en polisanmälan kalleponken!

2011-06-03 @ 13:25:00
URL: http://amoalfreds.blogg.se/
Postat av: amo alfred^^

ja, man kan inte kalla sig skristen om man vill orsaka någon annan MÄNNISKA smärta, men jag vill orsaka DIG smärta! ;)

2011-06-03 @ 17:06:04
URL: http://amoalfreds.blogg.se/
Postat av: amo alfred^^

tror du ja e rädd för dig o dina hot kalle?

hur mkt du än kommer försöka förstöra för mig och klanka ner på min blogg, kom ihåg att jag har en gud på min sida som e starkare än både dig och djävulen i dig tillsammans

jag ska be för din förlåtelse, det kommer bli mildare för sodom och gomorra än för dig på domens dag om du inte ändrar dig, amen!

2011-06-04 @ 00:33:20
URL: http://amoalfreds.blogg.se/
Postat av: sjöGurkaN^.^

asså jag håller med amo alfred!

du finns inte på riktigt! du är säkert inte ens kristen!! du driver bara med folk och har skit kul framför datorn där hemma!!!! det är bannemig inte roligt! hur man kan ta dig seriöst fattar jag itne och om jag nu har fel och du finns på riktigt så bort du sök hjälp NU!!!

omg! -.-'

2011-06-09 @ 19:32:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0