Nu har Ragnvor gått för långt!

Nu har min granne Ragnvor tagit ett steg för långt. Igår kväll vid 5 plingade hon på min ytterdörr och undrade om jag ville ta en promenad med henne. Det ville jag. Jag visste inte om hennes baktankar.
Vi gick och snackade om livet och hur hon tyckte om kvarteret. När promenaden var slut och vi skulle sklijas åt för att gå hem så böjde hon sig fram och försökte kyssa mig!! Jag drog mig förfärat därifrån och gjorde vad varje förståndig man hade gjort: Jag viftade med armarna och skrek: Vik hädan, kvinna!

Min första kyss. Hon stal nästan den. Något jag sparat till någon speciell... och hon försökte så skamlöst att stjäla den! Jag borde ha anat misstankar när jag såg hennes urringade topp (jag kollade inte, men kunde inte undgå att märka att hon visade sina byst.).

Det trodde jag icke om dig, Ragnvor. Du borde vara skamsen!

Nej! Inte utan kärlek!

Kommentarer
Postat av: Anonym

men tänk efter riktigt noga, leta efter känslor i din själ för ragnvor. det kanske dyker upp något <43<3<33<3<3<3

2011-05-06 @ 12:12:37
Postat av: amo alfred^^

eeehhhh

hon stjäl inte en kyss, kyssar stjäl man inte lixom -.-'

liiite kosntigt e det lixom att du e rädd fr att bli kysst av en tjej som råkar gilla dig och som tror att du gillar henne

äh, vrf bryr jag mig ens...

2011-05-06 @ 12:34:14
URL: http://amoalfreds.blogg.se/
Postat av: amo alfred^^

du e ju konstig, man tycker f*n SYND om dig när man läser inläggen -.-'

ville inte säga det förut men du e riktig *********** så man börjar undra!

har du ens läst igenom dina inlägg eller?! då skulle du märka varför jag tycker du e konstig och omogen och konstig

väx upp vaf*n du e 17 och myndig om ett år, de e såna som du som skämmer ut kristna totalt och får folk att bli ateister

medan jag typ skriver inlägg i timmar för att folk ska se sanningen, få sia ögon öppna och förstå vad som är rätt och fel skriver du en massa bullshit och skriver saker om kristendomen som om man kan leka med Gud hur man än vill!

jag har fått vissa att få ett självförtroende och vilja bli kristna, och jag e yngre än dig och du som borde veta mer får folk att skoja mer och pratar MER skit om kristna och krisendomen, det enda din blogg åstadkommit är fler fördomar som jag skriver novellånga inlägg för att kristna ska slippa dem!

förut sa du att jag inte har ngon rätt att säga att din tolkning av bibeln e fel, men det har jag

har du missat det så e jag vigd diakon och har rättigheter att missionera eftersom man kan va säker på att jag inte lär ut felaktigheter

mina tolkningar av bibeln har blivit godkända och jag har rätt att skriva filosofiska tolkningar i min blogg, du däremot kommer från ett ingenstans och skriver vad du vill utan att grunda det du sagt på varken bibelstycke eller vers!

skäms säger jag bara! skäms!

2011-05-06 @ 14:27:37
URL: http://amoalfreds.blogg.se/
Postat av: amo alfred^^

jahaa..så nu får alla tolka bibeln hur de vill

då kanske nån vill tolka Matt 15:26 som att Jesus var rasist? man kan inte tolka bibeln hur man vill för alla tolkar inte den genom helig ande utan genom djävulska tankar!

det är lätt att tolka ditt inlägg att det handlar om att kyssar utanför äktenskap e fel, det är inte precis så att man tolkar det som att du ogillar henne för man uppfattar det så eftersom man läst andra av dina inlägg så tror man att du inte vill kyssas utanför äktenskap

att du inte gillar tjejen e en annan femma

jag dömer inte, för den som dömer blir dömd och med det mått vi mäter blir vi mätta (Matt 7:2)

jag tillrättavisar dig och s.k. missionerar

så länge kristna e som du så behövs det!

och att jag har en viss ton mot dig är för att man använder olika ton mot olika människor eftersom olika människor förstår vilka fel de gör med olika toner!

hoppas du förstår vad jag menar, hejdå!

2011-05-06 @ 17:25:35
URL: http://amoalfreds.blogg.se/
Postat av: Frida, dotter av Eva

Oh Karl, så hemskt! Tur att du han stöta ifrån dig det skamfulla stycket! En sköka är vad hon är!

2011-05-09 @ 14:59:42
Postat av: Maj - en bra träningsblogg

Haha! tyckte det lät väldigt kuul. sa du verkligen "VIK HÄDAN KVINNA"? :D

2011-06-06 @ 23:30:20
URL: http://majjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0