Sluta upp med all vikthets!

Det är dumt att ni, dagens möer, är så påverkade av er och andras VIKT! Det är en sådan himla dum och onödig sak att spendera tid över att oroa sig för.

Varför jag Karl tycker att vikthets är dumt:
  • Gud har skapat er som ni är för en anledning.

  • Det är insidan som räknas!

  • För er överviktiga kvinnor: Det är ju finfint med kurvor! Mulliga kvinnor gillas av de flesta män, jag lovar!

  • För er underviktiga kvinnor: Vi gillar smala kvinnor också, big and small both is beautiful as long as it's natural :D

  • Att banta är inte roligt för mat är så gott.

  • Att försöka gå upp i vikt är inte heller roligt för när man äter för mycket av den goda maten så slutar den upp att vara god och tillslut så spyr man upp den. Usch fy demoner för mat som åker ut ur ens hals mot ens egen vilja.

Kommentarer
Postat av: amo alfred^^

ärligt talat tycker jag de e bra att kvinnor försöker se lite medel ut

för tjocka tycker jag tyvärr inte så jättemycket om, men annars har jag gillat överviktiga och smala, de ska inte se ut som skelett men de e snyggt med smalt

de två på bilden e INTE fina, den ena er ut som ett skelett och skulle behöva kött på benen, den andra ser ut som ett fläskberg och skulle behöva banta, såå....jag vet inte!

2011-05-13 @ 18:47:49
URL: http://amoalfreds.blogg.se/
Postat av: carlan82

Du har missförstått varför människor söker hjälp! Det är för att samhället skapar problem. Om dem inte gör något åt sin situation kommer dem dö förtidigt och plågsamt. Menar du att gud har skapat dem för att få lida.



Tänk igenom igen.



Dessa kvinnor och män, glöm inte det! Behöver stöd och trygghet. Känna sig värdiga sig själv. Hitta vart problemen startade och inse vad dem behöver ändra och få hjälp med.



Jag är 182 cm lång och väger 70 kg, alltså ligger på ett "normalt" BMI. Så ditt underliga inlägg gäller inte mig men det gör mig fruktansvärt upprörd.



I mina ögon menar du att Gud är en ond människa! Fruktansvärt.

2011-05-19 @ 12:31:28
URL: http://reproduktion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0